Når du har lavet din hjemmeside, skal du oprette et PRO eller WEBSHOP abonnement for at få koblet dit domæne på. Hvis du allerede har oprettet hjemmesiden, kan du klikke her for at vælge dit abonnement. Har du ikke lavet din hjemmeside endnu, kan du gøre det her...
Som et led i oprettelsen af abonnementet indtaster du dit domænenavn. Systemet vil spørge om du ejer domænet, hvilket du bekræfter. Du får herefter mulighed for at vælge op til 5 e-mailadresser.
Nu går vi igang med at sætte dit domæne op på navneserveren. Er det et .dk domæne, vil du indenfor 24 timer modtage en mail fra DK-hostmaster.dk om flytningen som du skal godkende. Er det et internationalt domæne vil vi kontakte dig.
Dit domæne og din hjemmeside sættes naturligvis op med SSL certifikat, så din hjemmeside markeres som "sikker". Det gør dine besøgende mere trygge og sikrer, at siden kan deles på de sociale medier og klarer sig bedre i Google.
Når du opretter dit abonnement får du også mulighed for 5 professionelle mailadresser. Med dem følger muligheden for at sende officielle nyhedsmails ud. Nyhedsmails regnes i de mange brancher for at være den bedste online salgskanal og vi anbefaler at du bruger mailchimp.com.
Dit domæne er dit domæne. Selvom vi bestiller domænet til dig og betaler for udgifterne i den tid du er kunde hos os, så kan du frit tage det med dig, hvis du laver en ny hjemmeside et andet sted. Du sender os bare en mail og så overdrager vi det til dig.
Det er en æressag for os at gøre det nemt for dig. Derfor klarer vi naturligvis alt omkring bestilling, opsætning af navneserver og server, fornyelse af domænet samt tilknytning af mailadresser. Du ska bare bestille!